Festival v Starej tržnici sa snažil predstaviť miesta, veci, jedlá a témy, ktoré by sa mohli v budúcnosti spájať s Bratislavou. Tak ako s Parížom Eifelovka a kankán či s Viedňou valčík a rezeň. Skrátka, nájsť tie čarovné slovíčka, ktoré by pomáhali dotvárať dušu mesta a zároveň by slúžili na jeho propagáciu v zahraničí. Ťažko môžeme niekoho prilákať do Bratislavy, ak sa mu v mysli nevynorí žiadna asociácia s mestom spojená. Nie každý totiž oceňuje ničnehovoriace biele miesta na mape. Možno pár dobrodruhov.
Takého symboly sa nedajú nadiktovať od stola. Značku musia brať za svoju v prvom rade domáci obyvatelia, stotožňovať sa s ňou, a vnímať ju ako dôležitú charakteristiku svojho mesta. Aj preto sa v Starej tržnici objavili také pojmy a produkty ako kaviareň UFO, Dóm Sv. Martina, bratislavské rožky, frankovka, Messerchmidt, most Apollo či Pálffyovci. Ktoré by ste vybrali vy?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|